اس ام اس خنده دار-119

الونک , جملات عاشقانه , جملات دلشکسته , جملات بزرگان , جملات غمگین , پیام , جوک ,دوستفا , ایما , شوک , آلونک , شیر , ناب , فیلم هندی , موزیک ,اهنگ ,

دسته بندی ها
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 1067
  • کل نظرات : 39
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 1770
  • بازدید دیروز : 430
  • ورودی امروز گوگل : 177
  • ورودی گوگل دیروز : 43
  • آي پي امروز : 590
  • آي پي ديروز : 143
  • بازدید هفته : 2571
  • بازدید ماه : 2562
  • بازدید سال : 27607
  • بازدید کلی : 92420
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.188.40.207
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    V
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی
    عکس دختران ایرانی کلیک کن V HTTP/1.1 200 OK Server: nginx Date: Mon, 03 Mar 2014 07:27:33 GMT Content-Type: text/html Transfer-Encoding: chunked Connection: keep-alive X-Powered-By: PHP/5.3.28-1~dotdeb.0 X-Cache-Debug: / Content-Encoding: gzip
    برای مشاهده ی افراد بیشتر رفرش نمایید


    تبلیغات
    <-Text2->

    اس ام اس خنده دار-119



    ديروز بعد من يه آقا اومد کلاس پيشم نشست گفتم :استاد نمياد؟

    گفت :بميره نياد کثافت...

    يهو گفتم :من استاد اين کلاسم.

    گفت :من غغغغلط کردم استاد.

    يهو مسئول آموزش اومد داخل کلاس گفت :استاد امروز نمياد.

    من با قهقهه بدوبدو فرار.


     داشـتـيـم کـمـک هـاي مـردمـي واسـه بـچـه هـاي مـدرسـه جـمـع مـيـکـرديـم ..

    آقـا ايـن اکـوي مـيـکـروفـن خـراب بـود ... مـن گـفـتـم .. کـمـک هـاي مـردمـي آمـادس ؟

    مــادس!

    ادس!

    دس!

    دس!

    دس!

    بـه جـونـه هـمـون دخـتـر مـانـتـو بـنـفـشـه کـه تـو صـف واسـتـاده بـود قـسـم 4 نـفـر در حـال لـرزش شـونـه هـاشـون بـودن

    يـه نـفـرم از اون پـشـت مـيـگـف :دسـتـا شـلـه ااااااااااا!




    الهي تو بميري من نميرم....سر قبرت بيام پارتي بگيرم


    الهي سرخک و اريون بگيري.... تب مالت و بلاي جون بگيري


     الهي از سرت تا پات فلج شه.... کمرت بشکنه،دستت سقط شه


     الهي حصبه و ام اس بگيري....سر راه بيمارستان بميري


     الهي کوربشي چشمات نبينه.... بميري، گم بشي، حقت همينه


     الهي آسم تايپ آ بگيري... هنوز که زنده اي پس کي ميميري؟


    الهي شوهر ايدزي بگيري.... بفهمي که داري از ايدز ميميري


     به در بردي از اينها جان به سالم.... الهي دردبي درمون بگيري



    يارو داشته گريه ميکرده ميگن چى شده؟

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    ميگه پشيمونم کاش به حرف پدرم گوش کرده بودم

    ميگن مگه چي ميگفت؟

    ميگه نميدونم… گفتم که گوش نميکردم




    لعنت بر هر چي فاصله اس تو دنيا … . . .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    چرا اتاق من باس از يخچال اينقد دور باشه آخه ؟ چيه فک کردي پست شکست عشقيه؟! نه عزيزم ، از اين قرتي بازيا نداريم!!!!



    گفت مردي به همسرش روزي…. من بميرم چگونه خواهي زيست؟ گفت: از چند و چون آن بگذر…. تو بميري براي من کافيست!



    چرا بعضي دخترا وقتي مي خوان لباساشونو بندازن رو بند خشک شه

    لباس زيرشون رو مي ذارن زير بقيه لباس ها تا خشک شه...؟؟؟!!!

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    راحت باشيد !!!!!!!!!

    مردا قضيه اينکه شرت پامون مي کنيم رو مي دونناااا!!!!!!!!!!!!!!!!


    تخم چيست؟؟؟

    .

    .

    .

    .

    .

    هموني چيزي که مرغ ميکنه !

    بي تربيتا





    ميخـــــــوام اگه قســـمت بشـــــه تــــــو اينجــــا يه آبميـــــــــوه فروشــــي بــــاز کنــــــم...


    چـــــــون 50 ? دوستـــــــــــان نقــش هـــــــويـــج رو دارن. (بابا حداقل يه نظري چيزي بده)


    لب گرفتني که :

    .

    .

    .

    .

    .

    توش تبادل تف

    و كثيف كاري

    و گاز نباشه ,

    لب گرفتن نيست که!

    انگار عمو رو بوس کردي...

    والا....


    دخترره هـيـکـلش شبـيـه دستـه ي مـاهـيـتـابـه تـفـلـونـه

    بـعد استـاتـوس گـذاشتـه : مـن ميـوه ي بـالـاي درخـتـم ، بـراي چـيـدنـم بـايـد به زحـمـت بـيـفـتي

    بـخـدا اعـتـمـاد بـه نـفس ايـنـو اگـه خـمـيـر بـَـربـَـري داشـت الآن پـنـير مـوزارلّاي کـم چـرب دالـيا بود


     به بابام ميگم ميخوام برم سمت گياهخواري ! نظرت چيه ؟!

    بابام : آفرين پسرم خيلي هم خوبه مگه تو چيت از بـُز کمتره



    پسره تو پروفايلش نوشته دوست داشتم اگر قرار بود شي باشم، قلم مي شدم. اگر قرار بود حيوان مي شدم


    عقاب مي شدم. اگر قرار بود حس مي شدم، محبت مي شدم…


    بش گفتم اگه قرار بود آدم ميشدي چي ميشدي؟؟؟

    کلي بد و بيراه بم گفت



    يک روز شيري به دنبال آهويي دويد

    آهو دويد و دويد سپس ايستاد و به شير گفت :

    بس است بي رحمي ، همش شکار مي کني ، يک بار هم عشق را تجربه کن

    هيچي ديگه فرداش شيرو ديدن داره کارت شارژ ميخره 



    از مدرسه به پسرداييم گفتندرباره“عمه عطار”تحقيق بنويس, کلفاميلوبسيجکردهکه درباره“عمه عطار”مطلب جمع کنن, آخرشم هيچي! زنداييم رفته مدرسه دادوبيدادکه اينچه تحقيقيبه بچه دادين! عمهعطاربهچه دردبچه ميخوره! مديرهم گفته خانم موضوع تحقيق اصي“ عمهعطار”نبوده“ائمه اطهار”



    زن : خسته شدم ، پس کي‌مياد

    مرد : صبر کن الان مياد

    زن : خيس عرق شدم

    مرد : غر نزن ، داره مياد

    زن : پاهام درد گرفت ، بسه

    مرد

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    بيا بابا اينم تاکسي 


    قابل توجه دخترا

    شمايي که هي به پسرا گير ميديد ابروشونو برداشتن و مو رنگ کردن و…

    منم به شما ميگم چه وضعشه آخه مانتو ميپوشيد اندازه تي شرت پسرا آستيناتونم که تا ميکنيد تا بازوتون انگار داريد ميريد جنگ شال و روسريتونم که قوربونش برم دو دقه يه بار از سرتون مي افته!

    اول خودتونو درست کنيد بعد به پسراي بيچاره گير بديد!

    .

    .

    .

    دختراخانماي گلم نيايد دنبالم لهم کنيدا!!(^_^)


    ×××صرفآ جهت خنده!×××

    چند راه براي ضايع کردن پسرا!

    ?-….

    ?-….

    ?-….

    ?-….

    هه!جدا دنبال راه حل ميگردي؟!

    پسرا که همينجوري خودشون ضايع هستن!!!


    پـسـرِ هـمـسـايـمون فـرداشـب تـولـدشـه اومـدم ايـنـجـا از شـمـا نـظـر بـگـيـرم بـرا تـولـدش چـي کـادو بـگـيـرم، جـعـبـه سـرويـس آرايـش؟؟؟سـرويـس کـامـل مـوچـيـن و قـيـچـيِ اَبـرو سـوهـان نـاخـن؟؟؟کـشِ مـو، تـلِ سـر،گـيـره سَـر؟؟؟يـا دسـتـگـاهِ بـند انـدازِ بـرقـي بـرا صـورتِش؟؟؟يــا گـوشـواره؟؟؟

    اونـي کـه حـسـودي مـيکـنه  دخـتـرا پـرچـمـمـون بـالاست شـمـا هـم سعـي کـن پـرچـم درسـت کـن

    مـگــه نـــــه دخــتـــــــــــــرا؟؟؟؟


     غضنفر به خدا ميگه 10000000 سال برات چقدره؟ ميگه 1 دقيقه

    غضنفر باز ميگه اي خدا 10000000 تومان پول برات چقدره؟ ميگه 1 تومان

    ميگه پس 1 تومان به من بده

    خدا ميگه 1 دقيقه واسا


    يکي از فاميلامون ( دختر ) يک سال مالزي بود ، بعد دو سال رفت کانادا ، تنهام زندگي ميکنه . واسه تعطيلات برگشته ايران . خواست بره کيش با دوستش ، باباش اجازه نداد ! گفت نميذارم تنها بري مسافرت




    شباهت زندگي من و اينشتين در اينه که هر دو بچگيهامون خنگ بوديم


    .

    ولي خب از وسطهاي بيوگرافيمون به بعد يه کم متفاوت ميشه …



    بابام دوآتيشه طرفداره آلمانه . منم اسپانيا . داداشم ايتاليا . اين وسط مامانم ميگه ” منم طرفداره فرانسه هستم ! ” ميگم ” از بازي کدوم بازيکنش خوشت مياد ؟! ميگه ” بازيکناشو خوب نمي شناسم ! اما ظرفو ظروفشو خوب مي شناسم 


     پول خوشبختي مياره ؛

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    من حاضرم اين ريسک رو بپذيرم و به عنوان نمونه آزمايشگاهي ثابت کنم به جهانيان …


    ديگه كي با منه ؟؟؟؟؟؟



     ملت تو خونه شون ميز بيليارد و تردميل دارن،

    بعد ما تنها امکانات ورزشي مون

    يک ميله بارفيکس بود

    که اونم مادرم زده توکمد،

    روش رخت پهن ميکنه



     ديگه به من زنگ نزن


    حالا شناختمت


    من نميتونم ديگه با تو باشم


    ازت بدم مياد


    بي لياقت


    خداحافظ


    “اين آخرين جمله اي بود که همسايمون به شوهرش گفت”


    ميخاستم تو ام در جريان باشي عزيزم !

    http://softwarenew.loxblog.com/

     خدايا اين تاوان کدوم گناهمه؟ 


    ميدونم کالباس داريم تو يخچال ولي پيداش نميکنم


    http://softwarenew.loxblog.com/

    عــاغــا به اين دخترا ديگه تيكه نميشه انداخت 

    امروز به يكيشون گفتم بوس ميدي خانوم خوشگله

    گفت از لَب يا لُپ ؟

    هيچي ديگه سرمو انداختم پايين ادامه دادم به راهم 

    ترسيدم بهم تجاوز کنه ! (((((


     بسلامتي پسري که

    ولش کن پسرا همينجوريش هم پرو ووووووووو هستن چه  برسي زماني که بخواييم تحويلشون بگريم

    اصن بسلامتي دخترااااااااا


    مورد داشتيم پدر به دخترش گفته:

    کليپس بابا مربا بده بابا


    سلامتي مادري كه پيرهن سفيد ميدي بش بشوره صورتي ملايم تحويلت ميده


     دختره استاتوس  زده دوس ندارم تنهايي بخوابم

    بهش ميگم عزيزم بيا بغل خودم شب جمعم هست ثواب داره

    جواب نداد  همه دروغگو شدن 


    ببين پسر وقتي تو جيبت پول نباشه قصابي سره کوچتونم بهت دِل نميده . . . !


    .

    .


    .

    .


    چه برسه به عشقت . . . 

    !

    خدا دنيا رو نقاشي کرده؛قبول !

    منتهي اروپا و آمريکا رو داده دست داوينچي

    .

    .


    ايرانم داده دست زهره 4ساله از تهران!!! 



    دستمال کاغذي به اشک گفت ...

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    نه واقعا الان اومدي ببيني دستمال کاغذي به اشک چي گفته؟؟؟؟!!!

    نه يني واقعا دستمال کاغذي حرف ميزنه؟?!!!!

    هم سناي تو الان دارن اورانيوم غني ميکنن اونوقت تو اومدي ببيني دستمال کاغذي چي گفته؟؟؟؟حتما دانشجو هم هستي؟؟؟؟ )))))



    کليپس چيست؟؟؟؟

    نوعي جان پناهي است که انسانها در زير آن آرامش دارند و ميتوانن از خطر زلزله در امان باشتد.


     (خاطرات غضنفر)

    تو کافي شاپ نشسته بودم که يهو باد شکم اومد سراغم.ديدم صداي اهنگ زياده


    با اون هم ريتم شدم و دادم بيرون.بعد از يه مدت ديدم همه دارن بهم نيگا ميکنن يهو يادم اومد هندزفري گوشم بود



    از غضنفر ميپرسن تور چيه؟؟؟

    ميگه:تعدادي سوراخ که با نخ به هم وصل شدن


         شاگرد با ادب


    خانم:اسمت چيه؟


    دانش آموز با بي اعتنايي:پري


    معلم که ازحرکت اون عصبي شده بودپرسيد:احترام گذاشتنو کسي بهت ياد نداده؟؟؟


    دختر با همون وضع:خيلي خب حالا پري خانم



    معلم:ميدوني کارگاه به کجا گفته ميشه؟؟


    -شاگرد:بله اقا جايي که توش گاهي کار انجام ميدن



    مدرسه

    م=مرگ

    د=درد

    ر=رنج

    س=سختي

    ه= هَنگ


    دوس دخـتـرت بـهـت نـگـه شيـــرمــو حـلالـت نـمـيـکـنـم بـلـنـد صلـــــوااات...!! ))


    بــهـــم گــفــتــن کـــه مـيـگـــمـــا 


    يعني اگر اون خواننده ي گرامي توي اون آهنگ معروف “هر چي دلت ميخواد ببر … گيتار با خودت نبر” به جاي گيتار از کلمه ي مودم استفاده ميکرد الان به جاي اينکه مسخره ش کنيم با آهنگش گريه هم ميکرديم !

    http://softwarenew.loxblog.com/

     جيگرتوگازگاز...لپتوماچ ماچ...چشماتوآخ آخ...ديوونتم واي واي...به خودت نگيرباي باي...!!

    http://softwarenew.loxblog.com/

    يوسف در چاه افتاد و من در نت.. او عزيز مصر شد.. و من عزيز دل همه بچه هاي نت...چه کنيم ديگه محبوبيته..

    http://softwarenew.loxblog.com/


    شوهر شوهره شوهر

     

    قند عسله شوهر

     

    در گوهره شوهر

     

    يارو ياور شوهر

     

    بالشت پره شوهر

     

    کي تاج سره؟شوهر

     

    از گل بهتره شوهر

     

    الهي قربون شوهر

     

    جونم فداي شوهر

     

     

    آواز دخترا تو حموم

    http://softwahttp://softwarenew.loxblog.com/renew.loxblog.com/

    دختره تو چت ميگه ديگه از ج.ندگي خسته شدم !

    ميگم مگه تو ج*نده بودي ما خبر نداشتيم  !؟

    ميگه نع ! بي ادب...

    ميگم پس چي ؟!

    ميگه دالم لوس حلف ميجنم ! ج.ندگي يعني زندگي ديگه !!


    من 

    زبان فارسي دبيرستان 

    بسيج عشاير 

    ايرانيان مقيم آنگولا :|

    http://softwarenew.loxblog.com/


     ايا هرروز شما تکراريست؟! آيااز افسردگى وبى انگيزگى رنج ميبريد؟آيا اززندگى خسته شده وهيچ پيشرفتى نداريد؟


    .

    .

    .

    .

    .

    .

    ما هيچ پيشنهادى براى شما نداريم!

    خداشاهده ماازشما بدتريم.:((


    http://softwarenew.loxblog.com/

    به سلامتي اوني که هزار تا خاطرخواه داره

    http://softwarenew.loxblog.com/

    ولي دلش گير يه بي معرفته ....! :|

    خاک تو سر اون بي معرفته :|

    خاااااااک :|

    بچه ها خاک بدين کم اوردم =))

    http://softwarenew.loxblog.com/

    "خاطره" اسمش دخترونه س...


    ولي مردونه سرويس ميکنه... ! :|بو خودا...


     حاظل

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .


    علي دايي روز اول مدرسه



     با خواهرم دعوام شد و بزن بزن …

    چنگ انداختم تو صورتش يه دفه داد زد مامااااان اين

    وحشيو از کجا آوردين؟؟؟

    مامانمم گفت به بابات گفتم برو پرورشگاه بچه بيار

    رفت باغ وحش اينو آورد!!!

    حقوق بشر l:

    خيرين مدرسه ساز 


     اين قدر بـدم مياد تو مهمونيا تا آهنگ خوشگلا بايد برقصن رو مي ذارن؛ همه منو نگاه نگاه مي کنن!!!ايشششششششش


     اين پسرايي که قدشون بلنده هيکلي اند چشم و ابرو مشکي اند


    تــــــه ريش دارن


    ادکلن تلخ و سرد ميزن همونايي که پيرهن چهارخونه ميپوشن ...


    از همين جا


    آرزوي مرگ دوس دخترشونو دارم :| :|




     بزي که من به دهنش شيرين نميام

    .

    .

    .

    .

    اميدوارم از گشنگي بميره بگو امين


    اعتماد به نفسم تو لوزالمعدتون



    همسايمون سگ داشتن

    هر وقت واق واق مي کرد منم صداشو

    تقليد مي کردم

    و جوابشو مي دادم....

    تا اينکه يه بار زن همسايه از مامانم سراغ سگي

    که صداش از خونه ما مياد و گرفت واسه جفت

    گيري با سگش !

    مامانم اومد خونه

    يه بلاي سرم آورد که

    ديگه فقط صدا ماهي در ميارم از اون بهبعد :|


      با خانواده نشستيم داريم تام و جري نگاه ميکنيم!

    گربه هه ساعت کوک ميکنه ميخوابه بعد موشه نميزاره بخوابه تا صبح ميشه و ساعت زنگ ميزنه. 

    مامانم ميگه:خالي بندي رو ببين! آخه گربه برا چي ساعت کوک ميکنه؟! سرکار ميخواي بري؟

    مامان بزرگم ميگه:نه خير! بعضي از حيوونام دين و ايمون حاليشونه!

    برا نماز صبح کوک کرد ! 


    مامان بزرگم 

    من o_O

    مامانم 

    تام :|

    جري :|


    تا حالا يه هندونه که از عقب نيسان بخوره کف خيابون رو ديدي !؟


    اونجوري تيکه پارتم !!!


    اطلاعات آمريکا واقعا ضعيفه....

    بمب گذاري ميشه 20 روز بعد ميفهمن کاره کي بوده

    تو ايران بمب گذاري بشه هنوز دود انفجار محو نشده، تلويزيون اعلام مي‌کنه کار اسرائيله


    به سامانه ي ارتباط با من خوش آمديد:

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    در خصوص ارتباط با من :

    اگه ميخواي مــــن رو ببينــــــي عدد 1

    اگه ميخواي با من دوست شي عدد 2

    اگه ميخواي منو ادد کني عدد 3

    اگه عاشق مني عدد 4

    اگه کاري نداري فقط ميخواي کامنت بزاري عدد 5

    اگه ميخواي شــــمارتو بــدي عدد 6

    و براي ارتباط با عمه اپــــراتور عدد 7  رو کامنت کن



     اگه يه پسر قد بلند ، چشم ابرو مشكي با پوست برنزه و ته ريش ديدين

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    مال ِ منه ! زود بندازينش صندوق پست !!!

    مال ِ مردم خوردن نداره :


     تو جاده بوديم گرمم بود سرمو از پنجره بردم بيرون يه بادي به کلم بخوره 

    مامانم ميگه وقتي تو سرتو از پنجره ميبري بيرون حس خارجي بودن بهم دست ميده! :|

    ميگم چطور مگه؟

    ميگع عاخه خارجيام وختي با ماشين ميرن بيرون اجازه ميدن سگاشون سرشونو از ماشين بيارن بيرون هوا بخورن!

    :|

    :|

    :|

    :|

    من برم خودکشي کنم برگردم 

    شمام خانواده ي اصليمو برام پيدا کنيد


     يکي از فانتزيام اينه دکتر بشم


    بعد سر عمل جراحي وقتي به دستيارم که دختره


    هي ميگم پنس،چاقو،تيغ .. يه دفعه وسطش بگم

    .

    .

    .

    مااااچ !


    ببينم چيکار ميکنه


    پشت ماشينه نوشته بود . . . .... . تا " اميد " هست " آرزو " چرا؟ نگاه کردم ديدم پلاکش قزوينه


    اسرايل گفته ميخواد حمله کنه سرلشکر جعفري در بيانيه گفته کليپها براي مقابه با جنگندها دشمن اماده هست نگران نباشين برين بخوابين


    به سلامتي دوست دختري که رگ گردنشوبه خاطره عشقش ميزنه ولي نميدونه عشقش داره گردن يکي ديگروليس ميزنه


    دیروز حوصلم سر رفته بود . به یه شماره نا شناس اس دادم گفتم: من جسدو میارم همونجا پولو میگیرم . هیچی طرف جواب داد قرارمون عوض شد دفنش کن . فقط دستشو قطع کن بیار برام تا مطمعن بشم کشتیش ترسیدم گوشیم رو خاموش کردم مردم روانی شدنا ....


    يکي از فانتزيام اينه

    سه تا دوست دختر داشته باشم يکيشه اسمش سايه دومي هستي وسومي اسمش اشک

    بعد اين متنو برا هر سه تا شون ارسال کنم


    سايه اي تو در تمام زندگيم نمايان هستي که با اشک تمام ميشود دوست دارم

    اشک سايه هايم هميشه دريادم هستي



    امروز 2 نفر بخاطره من دعواشون شده بود هردوشون میخواستن منو داشته باشن اصن اشک تو چشام جمع شد که واسه کسی میتونم مهم باشم :| حای اینکه دعوا بین ی تا راننده تاکسی بود ...واسم اصلا مهم نيست



     


    عکس دختران ایرانی کلیک کن

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    نویسندگان
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه جوره و آدرس softwarenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    nafas7628 - - 1394/12/14/softwaren
    گیسو -
    پاسخ:خخخخخخ - 1394/6/28/softwaren
    نگارییییی - من دوستامو میخام - 1394/2/28
    نگارییییی -
    پاسخ:ناراحت نباش - 1394/2/24
    raha - خعلیییییییی باحال بود
    پاسخ:خخخخ اره - 1393/12/23/softwaren
    زندگیت - پاسخ:ههههه - 1393/11/11
    هلنا -

    زیباترین دختر دنیا را در لینک زیر ببینید
    آپم به من سر بزن

    - 1393/10/8
    امین - - 1393/2/16
    ✿·٠•●♥نرگس♥●•٠·✿ - سلاملکم

    فرشاد خان وب خوفی داری ما لینکتون کردیم

    دوست داشتی بلینک
    پاسخ:لینک شدی نرگسی - 1393/2/11
    خ - عالی بود - 1392/11/14
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان